Baby It's a new age,you like my new craze.Let's get together, maybe we can start a new phase.

Onsdagkväll och imorgon är det min sista lediga dag på min minisemester, nästan sorgligt.
I måndags var jag hos familjen i Hamburgsund, Elliot blev stor och fyllde hela 5 år!
Så det var tårta och kakor i mängder blandat med tjöt och bus, precis som det ska vara :)


Gick och la mig vid halv 11 på tisdagsmorgonen, efter att ha varit uppe större delen av natten och passat minsta kusinen i skaran. Fick ca 3 timmars sömn innan jag fick lillan i armarna igen, mys!
Tiden går fort när man har roligt så jag åkte inte hem förrän vid 8 på kväll, perfekt tajmat inför DH och the middle :)


Idag stod jag upp vid 10.30, tanken var att åka och träna och göra ngt av dagen, så blev det inte. Kom inte iväg förrän nästa kl 15, så jag åkte direkt efter gymmet till Willys och handlade lite för en bland annat en fruktsallad :)
Fick hem Pearl Harbor och Transformers- revenge of the fallen på posten idag, beställde från cdon.com i söndags tror jag så det gick jäkligt fort! Transformers fick äran blev kvällens film som jag och Metal myste framför i soffan :)


Nu ska jag gå och lägg mig och vila ut, ska INTE ställa någon klocka imorgon, sköööönt!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0