You got that something that keeps me so off balance.

Sån sjuk dag/vecka, har hela tiden legat en dag före, trott att måndag var tis osv. Sånt är så sjukt störande.
Igår, onsdag, fick jag iaf kommit i väg till läkaren och väl där fick jag smärtstillande och blodhämmande, så efter bara två dagar känner jag en tydlig förbättring!
Yrsel och illamående var några av biverkningarna dock och jo tack, idag har mitt huvud känts gör tungt och som om det skulle ramla av, hallå? Men står gärna ut med det i en veckan än att plågas i krampor som är så intensiva att det svartnar för ögonen.
Fick även en trevlig överraskning fram mot kvällen, blev bjuden på mat och mys hos min goooa granne Jeanette (som vi tydligen han bokat in i lördags på Mortens, det säger väl sitt haha).
När jag väl anlände dit ringde Jennifer och skällde på mig, jag hade visst bokat upp kvällen med henne sen helgen också, så lätt det gick från att vara själv till att träffa två härliga tjejer!

Idag stod jag och Sälen upp vid 8, gick direkt ut på en promenad och solade på Sportlife innan sötnosen fixade frukost till oss så jag under tiden kunde göra mig i ordning inför jobbet.
Ikväll har jag grejat lite här hemma, ser fortfarande ut som ett bombnedslag men nu orkar jag bara inte mer, har jobbat 6 dagar på rad och har min 7e och sista arbetsdag imorgon.
För jag har nämligen bytt bort min måndag så jag är ledig Lördag-Torsdag, vilket jag förtjänar stoooort!
Har redan en del inplanerat men det ska bli så skönt att ta dagen som den kommer utan stress, vilket jag aldrig kan göras annars när jag bara är ledig 2 dagar på rad, då är det tvätt och städning som oftas gäller!
Så det ska bli trevlig att se vad som sker :)



Har kört på min bruna linser en hel den det senaste och jag stor trivs i dom, men har fått höra att jag är så mycket finare i mina blåa ögon, det går in i ena örat och ut genom andra haha.
Det är ju hur man själv känner som räknas!

Detta togs idag, precis innan Metal bestämde sig för att busa med en boll på golvet.
Nu ska jag förska lugna honom så att vi kan nana, natti på er!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0