Orden fastnar halvvägs.

Tung dag, jag hoppas på att jag får mina svar snart och att allt bara är inbildning. Det är tungt, allt, allt är tungt.
Trots att jag har så många runt omkring som säger det jag hoppas på, så finns det trots allt dom stunder då man känner sig minst i världen. Men ensam är stark! Det som inte dödar härdar. Jo men sure, visst. Vi säger så, för tillfället.

Idag fyller min farfar 63, men för stunden befinner vi oss inte på samma plats. Han har turen och är på ett mycket bättre ställe, för han är där uppe bland alla stjärnor i den vackra och fridfulla himlen.
Så grattis till dig Jerry, du finns inom oss, bland oss och i våra tankar och samtal ♥
Vi älskade dig då, vi älskar dig nu och vi kommer efter att våra andetag är slut fortfarande att göra det!
Vi ses snart, tiden går fortare än man vill erkänna.

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0