I just wanna hold you, take you by your hand and tell you that you're good enough,

Redan Torsdag, skönt! Jag vill att denna veckan ska vara över så jag kan få ett avslut på denna smärtan.
Imorgon är det personalmöte 8.30, mindre kul när man börjar jobba kl 12, men men..
Igår kändes allt okej men idag var jag nere igen, vilken jäkla berochdalbana det här är, gillar verkligen inte hur du får mig att må och känna.
Att vara sysselsatt hjälper oftast ifrån att tänka efter, men när det är helt dött på jobbet blir det svårt att ta avstånd från det som kryper på.
Avskyr att bli ensam med mina tankar, jag gillar verkligen inte vad jag hör. Men ensam är stark, right?!

Snart ska jag hoppa i bingen, fick bli ett kort inlägg då inte så mycket händer i mitt liv längre, träning innan eller efter jobbet är vad som gäller, min nya kärlek? Eller ska man kanske kalla det passion? Hur som känns det väldigt skönt att vara igång och tack gode gud för att jag är så envis så att jag verkligen åker dit med!

You knew from the start that this wasn't for you, but your feelings can't control the things that you do.

Kings Of Leon – The End


/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0