black, black, black and blue, beat me til I'm numb.



Har haft en okej dag på jobbet, mitt humör har svängt värre än hos en kärring i klimateriet, varit på superbra humör ena stunden (mesta dels av dagen) och jätte deppig andra...
Men har fått en del roliga skrattanfall, tydligen strålade jag idag och såg väl allmänt trevlig ut (snygg?), så idag stötte "bara" 2 killar på mig haha! ;)
Men kvällen bjöd på en överraskning, Jeanette dök upp på jobbet innan stängning och vi slog till och bestämde för att köra på en myskväll med räkor och Ice Age 2 :) Super trevligt som vanligt, så underbar den där tjejen är!♥
Nu sitter jag i min "förlängda soffa" och kikar på tv. Jag fick nämligen en stor puff av min morbror i morse som är i nästan exakt samma tyg som soffan jag har så det blir som en divan när man sätter ihop delarna, gillas stort!
Kan sakna att ha en divan ibland, det var allt bra gött att ha det men det får väl bli på nästa soffa...
Min mor kom nyss in så vi har smått gått igenom mitt nya träningspass som vi ska köra imorgon efter Combaten, så det blir sängen för min del nu så jag kan ge jäääärnet imorgon! Nu jävlar!

Natti på er alla fyllesvin där ute!

Bruno Mars – Grenade ♥ Denna låten kör vi x50 per dag, minst..

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0