Jag går bredvid men halkar efter, jag orkar inte springa mer.

Sitter och sjunger med i den underbaraste låten av dom alla just nu- Grenade med Bruno Mars! Looooove it!
Klockan börjar ticka på men Jessica skulle hämtat en vän kl 21 som skulle kommit med bussen till torp från Oslo, men den idioten missade ju givetvis sin buss så det fick bli att hoppa på nästa så det blev senare än tänkt. Men det gjorde bara mig glad! Mer tid att tjöta = Ljuvligt!
Så hur har min dag varit då? "Försov" mig två timmar från att mitt alarm slutade snooza, haha skönt! Men idag var en sån dag då jag aldrig ville gå upp, kändes bara så meningslöst, var ju tvungen att börja tvätta direkt med..
Men upp kom jag och tvätten blev gjord, lägenheten städad och kroppen trimmad på Sportlife.
Sen anlände Jessica med snön, vi drog oss ner till Kvarterskrogen för en goood bit mat och mycket (skit?)snack.
Bio var sedan på schemat men vi var trötta så en fet godispåse på Hemmakväll fick det bli och en film hos mig.
Vi kollade på "How to make love to a woman" och den var smårolig, men värd att se, iaf för vissa...

"Lilla" påsen jaa! Bra att jag åt typ 3 st och gjorde en påse popcorn ist haha fail!

Imorgon på min "lediga dag" ska jag befinna mig på MQ 11-20, sovmorgon yeees!
Men regionschefen ska vara där så det blir att bygga, bygga och bygga om butiken lite till, skoj men slitsamt :)
Härligt med lite förändringar iaf!

"Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här. I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i."


/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0