Du känner dig helt transparant, sliten och grå, sådär ointressant.


Nu sitter jag i min nya mjukisdress som jag fått som en försenad födelsedagspresent av min bror och det tackar jag så hjärtligt för :)
Dagen startade inte någe vidare, jag blev överrumplad av en händelse precis innan jag skulle börja jobba så in kom jag helt skakis och försökte skaka bort vad jag nyss sett. Nja, det satt på min hornhinna precis hela dagen.
Förutom att dagen har varit segast i världshistorien så har det hänt en del små roliga saker, kunder som varit övertrevliga, råkat skräma Liza rätt ordentligt fast det inte vart meningen, ett par killar har gått i korridoren, spanat in och gett mig världens leende.. då kommer ju min fråga: log dom åt mig eller mina tvillingar som jag för en gångs skull inte dolt? Ja det lär jag aldrig få något svar på..
Ikväll har jag iaf blivit bjuden på en kopp te av 3 herrar, alltid något. Får se vad jag svarar.

Imorgon blir det jobb på Eurosko sen drar jag kosan till Göteborg för att fira universums finaste, härligaste, roligaste och dunderbaraste Emma och min älskade Chai!♥ Hon fyller nämligen 20 hela bast och detta måste ju givetvis jag vara med att fira!

Så för att orka med att jobba i helgen ska jag snart lägga mig, ung dam i en gammal tants kropp som min chef Christoffer så snällt säger.

/LNK

Kommentarer
Postat av: Emma

du är för söt!

2011-02-22 @ 23:34:32
URL: http://emmathenanny.tumblr.com
Postat av: LNK

Nej nej Chai, du är :) <3

2011-02-23 @ 19:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0