En längtan så stor!

Söndag kväll:
"Tette ringer" står det så fint på min mobil.
Jag utbrister: SKA NI ÅKA IN NU?!
Kenny svarar lågt med gråten i halsen: Nej hon är redan ute!
Jag svarar: MEN DIN JÄVEL (sen blir mina ord bara en smörja och jag börjar störtböla)

Lilltjejen var 49 cm liten och vägde 3340 gram (om jag minns rätt?)
Nu längtar jag tills jag får hålla henne i min famn, lilla sötnosen! ♥

Igår var världens skönaste Martinsson och hälsade på mig, nämligen Jennifer "Jenna" Martinsson aka "kusin".
Segaste människan jag tror jag känner men det gjorde inget för vi satt och pratade långt in på natten till vi kom på vad klockan var och att vi båda skulle upp och jobba. Så himla kul att vi äntligen fick tag i kragen och ses, vilken vi måste göra om snart igen! ♥
 
Du ska inte tro att jag inte blev glad av att se dig igår, men det gör för ont för att vara trevlig. Jag känner inte att jag ens ska behöva förklara mig och mitt beteende mot dig men du vet varför jag reagerade och agerade som jag gjorde. Det är tomt utan dig men nu orkar jag verkligen inte må som jag gör längre, jag måste gå vidare för min egen skull. För min egen skull måste jag vara egoistisk vilket jag aldrig är annars, men nu ska jag sätta mig i första hand och jag ska må bra, hade bara hoppats på att du skulle mått bra med mig. Men måste inse att det aldrig kommer att ske.



Idag har jag shoppat loss på H&M's barnavdelning och det blev även en liten sak från jobbet med, hihi det är sååå kul att köpa småttingkläder :) Love it! ♥
Saken är bara den att Liza är små krasslig och morsan har sovit hos mig två helger i rad och hon har vart krasslig så jag har bara gått och väntat på att skiten ska bryta ut. Så givetvis bröt det ut idag då, så troligen kommer jag inte få träffa minstingen fören nästa vecka om detta inte bara är en 2-dagars-grej, vilket jag tvivlar stort på.
Stooooort SUCK! För isf måste träningen läggas åt sidan och samt kommande helgens bravader, jag som taggad inför denna helgen nu i 2 veckor, så jävla tråkigt! Men så länge jag inte har feber så tänker jag häva i mig av djävulsdryck och det i mängder! ;)
När jag pratade med Kenny idag sa jag att dom iaf får svänga in på Torpparkeringen på hemvägen från BB så jag åtminstonde får kolla genom bilrutan på lilla skruttan och det verkade inte helt omöjligt!! :)
Förutom att jag har haft huvudvärk hela dagen och halsen har ömmat så in i bomben har jag varit på rätt okej humör, tror jag behövde ett avslut och det var nog det jag fick igår. När jag fick stänga dörren i ansiktet på dig. Men vem vet, kanske bara inbildning eller en av det bättre dagarna. Jag försöker iaf låtsas vara på bra humör, dansa lite i butiken och skratta lite, det känns iaf inte helt genomfalskt längre, nu kan jag skratta och mena det.
Chris Brown – With You Denna låten får mig alltid att le upp till öronen när jag är kör, konstigt nog eftersom att han sjunger hur mycket hon betyder för honom. Men låten gör sitt syfte iaf!

Nu blir det att göra sig en MEGAkopp med te och ett par räkmackor tror jag, det hade inte suttit fel.
Eftersom att det är Tisdag blir det att skratta till Kanal5 tills träningsvärken i magen sätter in, lovely!

Hoppas ni har det fint där ute i kylan!

/LNK

Kommentarer
Postat av: Jessica

shiiit vad söt hon är! :)och jag vill också kunnde shoppa bebis kläder men lixom det lär nog va ute ur modet om 10 år när jag får egna och der ser ju mobbat ut om jag har en garederob full med mini kläder :P

2011-02-23 @ 08:12:59
Postat av: LNK

Jaa helt ljuvlig :)

Haha tror du kommer få barn inom 10 år honey!

Men förstår vad du menar och ja en full garderob är väl kanske att ta i? ;)

2011-02-23 @ 18:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0