Jag vill ha det som du, fast jag vet att du tänker likadant ibland och vill ha det som jag.

Sikken jäkla skit dag! Idag har det inte varit mina tankar som har spökat, har varit helt fri från dig vilket har varit så skönt! Utan i går kväll bröt förkylningen ut ordentligt, fick ungefär 3 timmars sömn i natt så jag har varit gott trött idag och nu ömmar min näsa så mycket jag har snytit mig.
Min hals ska vi bara inte gå in på, gör ont så fort jag sväljer och äta är näst intill omöjligt, det ska då vara fan. Nu väntar jag bara på att min röst ska ge sig också, som alltid.
Jag känner inte att det passar sig så bra att bli sjuk nu, Lene ringde i morse och var magsjuk så hon blev hemma men det enda positiva med allt var att jag fick jobba med världens underbaraste Pom idag, nämligen Thäräs :) ♥
Och har jag inte feber imorgon så ska vi jobba ihop igen, kul!
Nu ska jag försöka få i mig lite mat, får se hur det går då jag mår så illa så fort jag hostar, men näring är viktigt för att man ska bli frisk! Lika så är värme när man fryser, va underbart det hade varit att haft någon som höll om en nu, jaja man får ta vad som finns så jag får väl tvinga Metal att mysa med mig hela kvällen (men det ska nog inte vara så svårt) haha.

Lars Winnerbäck – Elden

"Men det var längesen, ja, det var evigheter sen nånting brann, iallafall nära mig!
Har du hittat hem? Ja jag har hört att du har skaffat en lägenhet nu och stadgat dig.
Och det är tjatigt att vara på rymmen jämt,
det är så mycket man borde ha klarat av vid det här laget och bestämt!

Å det har inte samma charm att raggla hem klockan fem
det är inte lika inspirerat nu som 1995, om du minns?

Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp.
Drömmarna och vindarna hjälps åt!
å så fort man tittar neråt så vänder dom hitåt och sjunger:
Vart tog den där elden vägen, vart tog elden vägen?

Sånt är livet nu! Förlåt om jag är bitter å synisk men du vet hur det kan va!
Jag vill ha det som du, fast jag vet att du tänker likadant ibland och vill
ha det som jag
Ja, det var inte bättre förr, men det ska bli bättre framöver
å nånstans har man iallafall kommit om man vet vad man behöver"


/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0