I'd rather be wrong then hope that I'm right.

Gaaaaaaah jag blir galen! Jag kan inte lägga in youtube-klipp på bloggen längre, fan satans jävla skit!
Jag som idag har upptäckt en überbra låt som inte finns på spotify så jag tänkte bjuda på den via tuben men icke, vill ni lyssna på den makalöst bra låten så här kommer en länk iaf :)
Twags Salt- Brave ♥
http://www.youtube.com/watch?v=hWQoCygb_48&feature=player_embedded#at=32

Så vart fann jag låten över och vad har jag haft för mig heeeela dagen som sjukling?
Jag har kollat på de resterande 12 avsnitten (och de enda som ännu finns ute) som jag hade kvar på säsong 2 av Vampire Diaries (där jag fann låten), så nu är min rumpa plattast av de plattaste då jag suttit upp hela dagen för jag har nämligen inte kunnat ligga ner pga att min rygg spökar igen. Varje gång jag hostar knakar det i någon kota, noooot good!
Men det är mitt minsta problem just nu, jag hostade sönder ett revben i somras så jag fick en spricka eller ngt i det och jag känner att det revbenet är på väg att ge sig igen, najs!
Förutom det är febern fortfarande kvar och jag snyter snart ut allt jag har innanför skallbenet!
Jag står upp ungefär 12 timmar om dagen så för mig att bara ligga ner i snart 3 dagar är omöjligt, är så rastlös att jag börjar få kramp i mina ben, inte okej, börjar snart klättra på väggarna i min lägenhet!
Där har ni mina problem för tillfället, har inte blivit något bättre sen igår så vi får se om jag är feberfri imorgon och kan förhoppningsvis jobba på måndag!

Nu ska jag snart dra mig åt min stoooora säng och hoppas på att jag somnar fortare än blixten, vilket jag tvivlar djupt på- men det hade varit behövligt.
Bara för att jag är sjuk och negativ så hoppas jag att ni hade en pisstråkig lördag. Punkt.

/LNK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0