Made a wrong turn, once or twice.

Jag har absolut inget att skriva, känner mig helt tom och blank.
Mår fortfarande dåligt och blir hemma från jobbet imorgon med, har troligen åkt på något influensavirus och då är det bara vila som gäller. Jag är så rastlöst att jag snart dör!
Hade tänkt att hälsa på familjen i Hällevadsholm på torsdag när jag är ledig men ska nog hålla mig borta ändå, så jag får försöka rikta in mig på lördag eller söndag ist och hoppas på att skiten är ur min kropp tills dess :)

Jag har inte ägnat en tanke åt dig på, ja evigheter känns det som. Men swooooch så kom allt över mig igen och du förtjänar det inte, jag vet att jag kan få så mycket bättre än din skit.
Varför är ilska så mycket enklare att hantera än saknaden efter någon? För det är vad jag antar att jag fortfarande gör, saknar dig.

Men nu ska jag inte falla in i gamla mönster och ta första bästa (jag LOVAR Therese!).
Men även om jag ska vara singel i sommar så får jag ju fortfarande se mig omkring, jag menar även bantaren får ju kolla på menyn ;)
En fika, middag eller ett biobesök är ju helt oskyldigt enligt mig...
Men för det behöver jag bli frisk först och det verkar ju ta sin lilla tid tyvärr!

Imorgon ska jag försöka lägga upp lite bilder på fb som jag borde gjort för lääängesen, bilderna från London i november hahaha! Men vi får se vad jag orkar med, idag har jag mest sovit och varit riktigt utmattad i vaket tillstånd.. 

P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version

Made a wrong turn
Once or twice
Dug my way out
Blood and fire
Bad decisions
That's alright
Welcome to my silly life

Mistreated
Misplaced
Misunderstood
Miss knowing it's all good
It didnt slow me down.



Mistaking
Always second guessing
Underestimating
Look I'm still around

Pretty, pretty please
Dont you ever, ever feel
Like you're less than
Fucking perfect

Pretty, pretty please
If you ever, ever feel
Like you're nothing
You're fucking perfect to me

You're so mean
When you talk
About yourself, you were wrong
Change the voices in your head

Make them like you instead
So complicated
Look how we all make it
Filled with so much hatred
Such a tired game

It's enough
I've done all I can think of
Chased down all my demons
I've seen you do the same

Oh

Pretty, pretty please
Dont you ever, ever feel
Like you're less than
Fucking perfect

Pretty, pretty please
If you ever, ever feel
Like you're nothing
You're fucking perfect to me

Denna goa låten får avsluta en värdelös dag.

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0