So far away from where you are.

Veckan har varit väldigt intensiv, tränat innan och efter jobbet 3 gånger, fått tvättat en heeel del (vilket behövdes) och inte ätit några sötsaker fören igår (fredag) - DET känns frukansvärt bra, att vara igång igen och imorgon ska jag äntligen köra ett balance pass.

Men igår under min fika fick jag redan på en sak som jag aldrig trodde skulle slå ut mig och absolut inte så totalt som det gjorde. Gick ifrån och ringde Jessica och har aldrig varit så svag som då, aldrig varit så nära att tappa kontroll och bröt nästan ihop, blev helt tom men tung, ihålig fast så skör. Som tur var så hade jag och Jeanette bestämmt oss för att käka räkor på kvällen och mysa, så jag kom inte i säng fören halv 3, lika trevligt som vanligt, du är underbar! ♥
Sen har inte allt varit så bra sen förra helgen, jag ger snart upp och det är ju inget som egentligen existerar i min värld men allt gå bara inte alltid hela vägen.
Jag har bestämt mig för att denna helgen får utvisa i vilken riktning jag ska gå, för jag skulle kunna gå hur långt som helst men då ska det vara av rätt anledning och känsla.
Jag bara avskyr känslorna som framkallas av vibbarna som finns omkring, hela tiden.

Så idag har jag inte alls varit mig själv, mest gått undan och har inte sagt många meningar (bara det säger väl rätt mycket om hur hårt detta påverkar mig?)
Kom på mig själv hur hård och kort jag var mot de stackars kunderna, men att hålla ett fejkat leende uppe hade bara inte gått idag, så den hårda masken åkte ist, så mycket enklare och ärligare.
Så nu sitter jag här, funderar på att slänga på en film jag velat se ett tag, Ps I love you. Men jag vet att jag kommer stor lipa till den, men det kanske är just det som behövs?
Hur som ska jag iaf vräka i mig godis för det finns över ett kilo kvar sen igår när jag handlade på Hemmakväll...

Hoppas er lördag blir betydligt bättre än vad min kommer bli.


/LNK

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Brudafan. Bara så att du vet, du e bäst. : )

2011-02-05 @ 22:39:25
Postat av: LNK

Till: "Du vet vem".

DU är bäst, började stortjuta när jag läste din kommentar, DU är bäst!

Jävla skit att ni ska bo så "långt" borta..

2011-02-06 @ 00:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0