Jag vet att väntan inte leder någonstans.

Vilken TISDAG! Har hela dagen trott att det vart Onsdag, skit jobbigt för jag har flera gånger blivit förvånad och överraskad över att det fortfarande bara är Tisdag.. suck! Man blir ju så fuckad i hjärnan när man tror sig hoppat över en hel dag!?
Tanken var att jag skulle tränat innan jobbet men har haft sån otrolig mensvärk så jag hade verkligen inte lust att åka ner dit så det fick bli ett Balance pass hemma i vardagsrummet ist, fungerade lika bra det.
För övrigt har dagen varit sådär, med tanke på att jag har haft jääääävligt ont så har det känts som tiden har stått stilla, men hem kom jag och började genast greja, diska, ta undan tvätt och dammsuga.
Så nu sitter jag här i väntan på Couger Town och The Middle, ska nog fixa någon fruktsallad till kvällsmat- lite lyx i vardagen.

Mys! ♥

Igår var jag ledig och mådde piss, (KUL) hade så ont så jag gick och la mig igen efter att jag stått upp och blev väckt av att min far ringde. Väl där efter drog jag ud å pissa till Dingle och överraskade farsa på jobbet (tack för räkorna♥) innan jag hamnade i Hamburgsund hos min farbror, fruga och barn ♥
Där blev det myckeeet tjöt med underbara Mia och bus med kusinbarnen, lika mysigt som alltid även om det görs för sällan!! ♥
Kom hem sent så det var bara att hoppa i säng och spendera lite tid med min kärlek innan jag ljuvligt somnade in i hans varma päls.
Imorgon är det iaf ONSDAG (tack gode gud), lite närmare helgen hahaha!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0