Det är lite tomt ibland men jag saknar ingenting akut.

Mäktigt förbannad idag, inget som vill gå min väg- jag har rätt att klaga för det är den där tiden i månaden.
Tatueringstiden blev iaf framflyttad till tisdag nu ist... suck!

Therese kom till mig igår efter jobbet, vi hade det mysigt som alltid med mycket skitsnack och skratt ♥
"Pluttinutti, gulligbulli, bläbläblä, jag blir fan spyfärdig! Vill du ha oboy? "
"Jag köpte ost idag för att du ska kunna äta, eller jag menar jag köpte mjölk idag för att vi ska kunna göra oboy!"
Jaa vad ska man säga, ibland får jag så brillianta ideer och säger de smartaste saker och skylla på klockan ska jag inte heller göra för den var nog bara efter 1..
Hursom väckte iaf Pom mig i natt och sa att hon mådde dåligt, stackarn som aldrig kan få vara helt frisk! Kärlek till dig honey♥

Lite krubb ska nu fixas, vi kör en frukost/lunch/middag(kvällsmat?) idag, men så man får lov att göra så ibland.
Lars Winnerbäck – En stannfågel ger sig av



Ur balans, du så lätt får mig. Att böja sig efter vinden och följa med- vara flexibel.
Men skratten ekar trött i de tomma rummen efter dig, det var så längesen nu.
Känslorna flammar som en döende eld med glöd i grunden, men här är det fortfarande varmt.
Minnen visar ej ditt rätta jag, dom är inte tillräckligt skrapa, bara en spegelbild av vad som kunde varit.
Det går fortare att störta än att falla.

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0