Don't stop believing.

En sen natt blev det i lördags, kom i säng vid halv 6 och det var evigheter sen något sådant hände haha!
Det blev en vääldigt rolig kväll iaf och jag som var nykter dansade och gjorde nog bort mig mest av alla, som vanligt och som det ska vara, så inga konstigheter!

Mer bilder och filmer finner ni på fb.

Söndagen var jag inte mycket att hänga i granen, men skönt med en riktig slappardag.
Igår vad jag ute hos Mika i hans nya studio och hjälpte till med lite saker innan jag hamnade under nålen, ungefär 4 timmar tog min lilla baby att göra, ont gjorde det kan jag tala om men värt varenda sekund- skulle jag göra om det nu när jag vet hur intensiv och vibrerande smärtan är på revbenen? Troligen inte... haha!
Mika blev själv väldigt nöjd med tatueringen och tyckte motivet var roligt att göra så tog han ett par bilder på den och eftersom att jag var den första kunden i nya studion, så kommer en bild hamna på hans hemsida, kul! :) 
Kvällen blev lugn, sov en stund i soffan innan jag fick besök och kom i säng runt 12. Märktes att kroppen behövde sömn efter dagen, vaknade upp idag vid tjugo i ett, sovit i mer än tolv timmar, nice!
Har varit så frukansvärt öm och stel idag, känns som någon har kört tusen nålar i mig, konstigt haha ;)


Verkligen super nöjd!

Nu taggar jag för att fixa håret imorgon bitti och sedan mysa med underbara Jessica en stund innan hon ger sig av till vårt fiendeland- Norge.

/LNK

Kommentarer
Postat av: ida

Skitsnyggt nathalie! :D

2011-01-20 @ 16:01:31
URL: http://idafj.blogg.se/
Postat av: Chai ;)

FAN VAD SNYGG, CHAI!!

2011-01-20 @ 19:40:18
Postat av: elin

Vad fick du pröjsa för den??? Jätte snygg!!!!

2011-01-24 @ 20:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0