Jag undrar hur du mår och om du tänker på mig nu.

God dag!
Statade morgonen med att Theres satte lite svarta och röda slingor i mitt hår, jag hoppas bara att den röda färgen håller ett tag och inte tvättas ur direkt, men det blev iaf väldigt fint! Och hon är duktig den tjejen ska ni veta :)
Handlade sedan lite på Willys på min hemväg så snart ska jag ställa mig i köket och göra kycklingtacos, haha jag och min tacos, jag vet!
Känns faktikst helt ljuvligt att jag ska laga mat när det fortfarande är ljust ute? När skedde det senaste, November?
Ska sedan röja upp lite här, får troligen hit min mor imorgon....

Sen ska min lovely vän Jessica hämta upp mig så ska vi ut och fika på Torp, lite mysigt faktiskt, är ju aldrig där när jag väl inte jobbar och då finns det inge tide över för sånt :/ Men hon är efterlängtad, min före detta kollega!♥
Tänk vad vi gick igenom tillsammans vid exakt denna tidpunkten förra året, det var kämpigt och tungt men tror inte att någon av oss ångrar de beslut vi då tog och jag hoppas att man någon gång kan blicka tillbaka på tiden innan och le och känna värme i hjärtat, för än så länge har jag inte nått dit.
Saker har hänt sen dess, mestadels positiva händelser men man har alltid med sig tanken "tänk om..." och när den dyker upp kan det ibland bli väldigt ihåligt och mörkt, vi hade ett liv ihop, planer och en framtid, som kanske tog slut för snabbt?
Nu menade jag inte att vi skulle bli deppiga och djupa men även om varje sår tar sin tid för att läka sitter ärren för alltid kvar, i vissa stunder och ljus mer synliga än andra.
Jag är så lycklig med allt och alla som springer runt i mitt liv just nu och skulle inte vilja ändra något, Memento Mori ni vet. Det är de jag försöker leva efter och hoppas att tatueringen ska få mig att hålla mig till det rätta, vi är dödliga, lever bara en gång, gör det bästa av situationen och ångra aldrig någonting. Det får avsluta det nedstämda för idag.

Fick lagt på lite färg på ögonen förut iaf, har varit så trist sminkad det senaste men det finns ju liksom ingen tid över till att leka med, så idag blev det en lätt sotning med svart och mörkbrunt :)

Lite ovanligt att inte se mig själv i mittbena, i januari förra året skippade jag sneluggen och sparade sidolängderna och började köra på mittbena, var det negativt eller positivt gjort av mig?

Magnus Weideskog – Somna bredvid dig
Jag försöker att vara stark, jag försöker klara mig
Men sängen känns så stor här utan dig
Jag undrar hur du mår
Och om du tänker på mig nu
I mina tankar finns det bara du

Myser med lillen i knät och lyssnar på låten ovanför, härlig Torsdag men nu kurrar min mage högt efter den mumsiga maten, så lika bra att dra igång så mitt begär snart är mättat, tjing på er!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0