Got that warm fuzzy feeling.

Tårkade precis bort sista tåren, kollade på Valentines Day med min lilla baby på min mage och ack vad den berör mig. Så fin, ljuvlig och varm och harmonisk den filmen är, fylld med glädje som verkligen gräver sig djupt in i bröstkorgen. Unnade mig en påse popcorn med smält choklad till, mumma!
Så som ni förstår har jag haft en väldigt lugn kväll men det behövdes efter att jag har pinat mig igenom en arbetsdag. Jag är fortfarande grymt öm och stel och gör ont så in i bänken så fort jag lyfter armen, men nu börjar även en värk komma som jag kan sätta ord på- träningsvärk.
Men fortfarande supernöjd och stolt över mitt lilla mästerverk på revbenen! ♥
Imorgon efter jobbet bär det av till hemorten, min morbror var så snäll och ringde idag och bjöd in mig till mitt egna kalas, det är vad jag kallar vänskap! Så jag räknar med god mat och efterrätt och ett awesome sällskap givetvis, plus ett par kickar från bebisen som fortfarande bakas och vägrar komma ut....
Åh vad jag tycker det är mysigt med bebisar, vill själv ha ett svensson-liv, villa, man, ungar, hund och gå emot strömmen och skaffa mig en Saab ist för Volvo Mohahah ;)
Ni märkte väl hur jag prioriterade listan, viktigaste först  ;) (är så hus sugen så det finns inte, älskar och stortrivs i min lgh men hus är en helt annan sak)
Tur jag har nycklar som går till olika hus spridda över hela Bohuslän så jag kan våldgästa det huset jag känner för för tillfället ;)

I vilken sekund som helt kommer min (fulla?) mamma instaplandes efter en fest hos en före detta kollega och ska slagga hos mig..
Bäst att lägga sig så man orkar med dagen i morgon, för jag antar att den kommer bli lång, gillar dock inte att lämna baby ensam över natten, usch det värker i mitt hjärta av bara tanken! :/


Natti ni underbara där ute!

/LNK

Kommentarer
Postat av: Marina

Fulla??? Vet ju knappt hur alkohol smakar längre:/ Stort tack för sängplatsen;)

2011-01-22 @ 19:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0