Mother always told me, be careful of who you love.

Vilken helg!
Fredagen blev inte som det var tänkt, som vanligt! Vi blev 6 st hos mig som satt och drack lite och hade allmänt trevligt, Jeanette (som jag träffade hos Elin för 2 veckor sen) stannade kvar till 04.40 och tjötade innan vi insåg vad tiden var, skulle ju upp kl 8! Så blev det inte, vaknade 10 och blev superstressad!
Kenny och Therese hämtade iaf upp mig senare än planerat med vi hann ner i tid till The Studio där dom skulle ta lite gavidbilder.
Efter det skulle jag till Hobbex för att köpa bruna linser igen och vem jobbade inte då, jo mitt ex Martin. Var dock trevligt att träffa honom igen, senaste var på min studentmottagning och det var ju ett tag sen. Sedan kikade mamma förbi och åt med oss innan vi åkte vidare till IKEA för ett par småsaker.
Pratade med Jeanette på hemvägen och blev väldigt sugen på att gå ut, så vips hamnade jag hemma hos ett par sköna människor.
Väl ute träffade jag underbara Daniel och vi dansade gött till Undercover som stod på scenen för kvällen, jag och Jeanette fick även äran att döpa en drink och jag slänger ur  mig "Casandra", haha inte en aning om vart jag fick det ifrån men coolt ;)
Kvällen gav på en hel del roliga skratt men det var mycket tisslande, ville inte skapa något drama så jag höll käften och var bara mig själv, underbar med andra ord haha ;)

Vaknade kl 16 idag och började genast storstäda och laga mat, så jag kom nyss ur duschen och ska nu sätta mig och epilera mina ben, vill man vara fin får man lida pin.. not!
Börjar jobba 11.30 imorgon så jag funderar på att träna innan, nu är ju alla skorpor borta och jag bör kunna ha en sportbh på mig.. vi får se hur trött jag är imorgon bitti bara haha!

Hoppas er helg har varit bättre än tänkt!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0