What comes around goes around.

Hade tänkt att göra ett inlägg med bilder för varje månad 2010 bjöd på men när tiden är tuff så fann jag detta, lite enklare, smidigare sättet :)
Hoppas ni får ut något av mitt år på 35 frågor!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag tog studenten, reste till London två gånger och började bo helt själv,
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade något för detta året?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, eller ungarna bakas fortfarande i ungarna.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du?
Tyskland och London, baby.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Semester!! och betydligt mer tid för mina vänner. 
7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
22 Januari- gick från sambo till singel. 27 Maj- STUDENTEN. 4 Juni- Sweden Rock Festival.25-27 augusti samt 14-21 November då jag var i London. 4 December- kom in backstage på Pretty Maids.
9. Största misstaget?
Att jag inte var singel under sommaren.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Missade ett trappsteg så jag fick ledbandet uttöjt och en benflis gick i ankeln och blev beroende av kryckor i 6 veckor.. under sämsta möjliga tidpunkt ever!
11. Bästa köpet?
Flygbiljetterna till London under November.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
MAAAAT (och godis) kläder, bensin och filmer.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
GIVETVIS! Metal förgyller mitt hjärta varje minus men även mina kollegor och vänner får mig att skratta och må bra varje dag! Men speciellt Studenten som var mäktigt efterlängtad och alla mysiga överraskningar och nyheter jag har fått, som resor, babyboom, diplom mm. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hanna & New York- Melissa Horn
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare i början av året med överlycklig i slutet, så det går på ett ut?
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och träffat mina vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre godis?
18. Hur tillbringade du julen?
Hos far på julafton med kusinerna och hos morbror på juldagen med mamma.
19. Blev du kär i år?
Ja och inte bara en gång. 
20. Hur många one night stands?
Not My Style!
21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewife, Cougar Town och Pensionärsjävlar!
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Skulle jag inte påstå, men har ändrat min uppfattning helt om ett par personer.
23. Bästa boken du läste i år?
The Twilight saga <3 (för 5 gången?)
24. Största musikaliska upptäckten?
Pretty Madis, Petter?
25. Något du önskade dig och fick?
En bil kanske :)
26. Något du önskade dig men inte fick?
Jaaaa, en barbie Ken i full grown size som jag kan klä som jag vill!
27. Årets bästa film?
ECLIPSE, Remember me ♥
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade bjudit in till storkalas men blev bara ett par vänner som gick till Harrys där det var det mesta patetiska jag varit med om.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det vågar jag inte svara på, tror att allt sker har en orsak.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Lika varierad som alltid, sätter på mig det som känns bra för dagen. Men rockig och slapp med mycket leggings.
31. Vad fick dig att må bra?
Metal,vänner, familjen, kärleken resor, lära känna nya människor och utvecklas!
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
ROBERT PATTINSON, vem annars!?
33. Vem saknade du?
Familjen och efter studenten alla härliga tjejer jag lärde känna under skoltiden! Man såg ju tydligt efteråt vilka man skulle hålla kontakten med.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Den är svår, kan inte peka ut någon speciell men vissa har jag fått betydligt bättre kontakt med än vad jag anat.
35. Planer för 2011?
Att besöka London över påsk, ta en solsemester i Augusti/September, vara barnvakt åt lillkusin nr 3 och träna mer. Kanske börja plugga till hösten, om inte annat få klarat av 2 av 3 kurser iaf :)
Sen ska jag sprida min glädje och kärlek till så många jag bara kan!
"Söker du kärleken eller bara en ny kontakt?" Detta hade vi jätte roligt åt under våra sista salongslektioner i skolan, saknar den tiden!♥

/LNK

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha jaaaa min kontakt! :D

2011-01-17 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0