If I ever leave this world alive.

Fyllde som sagt 20 i onsdags och hade bävrat inför den dagen men den blev hur kul som helst!♥
Vill tacka alla underbara männsikor det finns där ute för dom varma och fina orden jag fick under dagen på ett eller annat sätt! ♥
Har man lite för kul får man lida för det dagen efter ;)
Ska inte avslöja för mycket men en del bilder kan jag bjuda på!




Idag stod jag och drömde mig bort på jobbet och tydligen har jag inget pokerface alls för min kollega började asgrava när hon såg hur mitt ansikte bara blev gladare och gladare och betydligt mer drömmande. Så hennes skratt avbryter mig ifrån mina underbara tankar och jag insåg vad som precis hänt, vek mig av skratt för jag gör tydligen detta rätt ofta! Haha tänk så mycket man gör som man inte tänker på eller vad folk i omgivningen ser dig göra som du inte är medveten om.

Matlådan är klar och disken är diskad så nu ska jag åka iväg till en kär vän till mig :)

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0