I’d catch a grenade for you.

Igår var jag ledig och dagen spenderade jag hos Therese och Kenny med Lillan.
Therese föräldrar från Växjö var också där på besök och hjälpte Therese att röja i huset, så jag fick äran att ta hand om Lillebi hela dagen, lämnade bara ifrån mig henne när det var dags för mat. Oh det var så mysigt, hon är så himla go och snäll! :)
Hälsade även på mormor och morfar en sväng på kvällen, evigheter sen jag var där. Tråkigt för förr bodde jag i stort sett hos dom, saknar den tiden!


En sån jääääääävla seg dag asså! Trodde ett tag att jag skulle avlida på jobbet, nada att göra och då känner man ju efter lite extra mycket hur man egentligen mår, så vart halvt depp med vääärldens mensvärk. Det enda jag ville var att komma hem och lägga mig i sängen med lillen! Tror aldrig att jag saknat honom så mycket när jag bara sovit borta en natt? Men oh så glad jag blev när jag kom innanför dörrarna och jag fick lyfta upp honom och fick mig en slick på kinden :)
Men en kul sak hände idag och det var när jag var på väg hem från jobbet. En grannkollega till mig svängde ut framför mig och han körde rätt segt så givetvis körde jag om honom med min lilla bil, sen såg inte jag röken av honom, ville hem så det gick rätt fort. Efter andra tunneln körde han om mig och då säkerligen i 140 hahahaha sen så sniglade han framför mig hela vägen till spara, oh vilket skratt jag fick mig. Att man kan ha så kul åt en sån fjantig sak! Ska bli kul och se ifall han vågar fälla en kommentar imorgon om han nu jobbar :P

Ikväll fick jag rett ut en del saker och fick en del svar jag troligen inte ville ha men behövde. Mot min förvåning så känns allt så lätt och bra, nu kommer det här gå fort undan :)
Sen kan det ha med att göra att jag ikväll dragit på mig en del vuxenpoäng till min lilla hög.
Jag blev nämligen förfrågade om jag vill bli "ensamstående" gudmor till Lillebi och ni anar nog vad jag svarade med tårar rinnandes ner för min kinder: Jaaaaa men det är väl självklart, betyder så mycket att ni frågade mig!
Sen lipade jag i sisodär 15 min haha, alla dessa hormoner som spökar inom mig nu asså, igår blev jag tårögd när Lillebi gjorde ett leende i sömnen hahah att vara kvinna är då inte lätt!


Och för att toppa allt så bestämmde jag och Nathalie nyss att göra Göteborg osäkert på lördag och jag hoppas jag kan övertala henne att komma hit och göra Uddevalla osäkert imorgon!! :D
Så jäääävla bra allt går nu, hahaha livet tycks då överraska mig!
I natt kommer jag sova så gott, hoppas ni gör detsamma!

/LNK


Kommentarer
Postat av: Nenne

Hejsan GUDMOR! : )

2011-03-12 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0