Let's have a toast for the assholes and every one of them that I know!

Vilken helg!
I Fredags hamnade jag och söta Elin hemma hos Elin vp, mysigt med mycket gött snack! Eftersom att jag kom rätt sent sket vi i att dra till Trollhättan utan hamnade ist på Harrys. Gött kul, träffade där ett par vänner, bland annat min vän och kära släkting Jennifer. När vi väl skulle mellanlanda på donken innan lite efterfest hos mig så kunde jag knappt gå därifrån efter att Jennifer gjort så att jag ramlat ner från en stol, fick en gooo vadkaka hahah! (och upptäckte idag, måndag, att jag har ett gött blåmärke på rumpan med haha)
Fredrik, Simon, Jennifer och Christoffer hamnade hos mig och somnade gjorde vi inte fören halv 7, jösses.

Vid 11 på lördagen stod jag upp och gick ut till mina gäster som fortfarande halvsov, rörde ihop pannkakor till frulle och fixade fram lite glass och sylt till, precis som det ska vara på en lördag!
Jag kände mig gott otaggad på att dra till Göteborg så jag ringde Nathalie och gav återbud och drog ist igång att började förfesta med Jennifer. Vi hamnade en sväng hos André innan vi drog oss ner till stan, vi tjejer hamnade på Mortens medan killarna drog vidare till Kullgrens.
Träffade många goingar inne på Mortens, varav 3 sa till mig att jag alltid ser så lycklig och glad ut, vilket stämmer :) Har verkligen funnit tillbaka till mitt gamla jag igen, så otroligt skönt!
Tog följe hem med underbara Jeanette och hamnade yttligare en sväng hos André, med Jennifer och Philip, trevligt! Kom inte i säng fören 05.30 och blev väckta av Fredrik som plingade på dörren 17.40, va fan hände där?!
Tydligen var vi trötta, hård helg- värd helg!



Må säga att jag passar rätt bra i mustasch! Ha ha

Vi köpte en grillad kyckling och lite potatissallad och bänkade oss i soffan igår och kollade bland annat på American Pie, de få timmarna vi var vakna.
Med tanke på hur sent vi vaknade somnade vi inte fören 4 imorse så sov bara 2-2.5 h innan klockan ringde, var gött död då asså! Väl på jobbet var jag trots det superglad och fick vid kl 17 hoppa in ett par timmar på MQ då en kollega fick åka hem och ta hand om sin söta dotter som tyvärr spytt i skolan :(
Men då fick jag en mysig kväll med dunderbara Hannah! Får se det positiva i det negativa :)

  
Idag hängde dessa goingar med mig hem, får ju unna sig lite när man ska jobba 12 dagar på rad, får ju ha något som peppar en ;) Namnam, nu vill jag ha en varm vår och massa mys på en lullig uteservering tack!


Hittade även denna bilden på minneskortet, inte en minne av att jag tagit den men söt han är ♥

Imorgon ska jag jobba på MQ och Desperate Housewife har säsongspremiär på kvällen, kan knappt bli en bättre tisdag än så! Loooove it!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0