You can try but you’ll never keep me down.

Usch jag är heeeeeeelt slut idag. Jennifer kom in på jobbet en stund före jag skulle sluta igår, så vi tog en "liten" shoppingrunda och bestämde oss för att dra donken, väl där fick vi plötsligt för oss att vi skulle göra kaoz med lammkötten på Harrys, haha! Och jajjemensan där hamnade vi, men först var en tur till OnOff megaviktigt, jag fick köpt en ny Aux-kabel, lyckades pajja den förra så en ny krävdes för att kunna få kräm i ljudet.
Och sedan ville vi ha med min goa granne Fredrik ut, men helt utan framgång, så bestämde vi oss för att jävlas med honom, så vi köpte munkar på Ica och sprang upp och tyckte en i ansiktet på honom, haha ja videon ligger ute på fb så kika där!
Sedan fick vi skjuts ner till stan av snälla André, var ju ruggigt kallt ute igår! Väl inne var det ett Liveband som spelade, grymt bra så en hel del sång blev det haha för några sköna moves kan jag ju inte :P
Dock fick jag (& Jennifer) be och putta bort en kille som var på mig 5-6 gånger, han tog verkligen inte ett nej, jäkla idiot. Men det framkom väldigt snabbt och tydligt att lammkött inte vet hur man ska bete sig mot kvinnor. Punkt.

Snygga tjejer!

Så som ni förstår blev det inte så mycket sömn i natt, men vafan man lever bara en gång! Memento Mori!
Idag blev jag iaf helt kär i en jacka på jobbet men enligt mig är den lite för dyr för en vårjacka (med tanke på hur varmt mitt kort har gått det senaste med alla klänningar och skor jag köpt) men på min rast skulle jag ta en snabb kik i de övriga butikerna efter någon billigare variant och passade på att prata med far samtidigt och söt som han är så sa han att om jag verkligen ville ha den så skulle ha betala lite, lilla gubben va snäll han är :)
Jag vill verkligen inte ta emot hans pengar, jag har ju för fasiken egna men erbjuder han att betala en del ska jag bara tacka och ta emot :) Världens snällaste pappa! ♥
Som dessutom överraskade han och bror mig på jobbet en stund efter att vi hade pratat i telefonen, så vi tog ut studentkläder till brorsan, jösses va han blev stor helt plötsligt!




Igår skulle jag förklara något för en kollega som handlade om mina tjej respektive killkompisar och blev en blandning- chillkompisar (tjillkompisar) hahaha ibland är man bra grym asså!

Nu ska jag snart hoppa i säng, ska försöka bege mig till Sportlife imorgon, om jag nu kan hitta mina jäkla skor!!

/LNK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0