Look, I'm still around.

Jag går nog på mina sista sparkrafter och är så övertrött att jag inte ens märker att jag är trött?
Igår jobbade jag på Eurosko, en vanlig dag, inget speciellt hände. Kom hem, kollade lite på tv, sov en liten stund och sedan tog jag en snabbröjning. La mig i soffan igen vid 23.45 och ställde klockan, visste att jag skulle somna, men nej nej då ringer det på dörren och när jag öppnar hör jag hög musik (skräckljud typ) och tänker "jaha nu är det fest igen". 
Frågade ut i mörkret: "Fredrik? Är det någon där?" Inte ett ljud, knackar en gång till, samma visa, 3e gången hoppar Fredrik fram och sedan Jennifer, snacka om att jag blev paffa att se henne!
Då hade tydligen dom planerat detta sen dagen innan, dom asen haha!
Hamnade iaf hos mig en stund innan vi bestämde oss för att donken skulle få ett finbesök, vid kvart över ett haha!
Väl där nere träffade vi på Philip och Tjäder, varav Philip skulle åka med oss hem, vi bor ju på samma gata. Men i säng kom vi inte, utan vi våldgästade André strax efter kl 2 och detta innebar ju att jag bara fick 2.5 timmars sömn inatt, igen. Jag kan tydligen inte hålla samma tempo som Jennifer, även om jag försöker så gott det går, jag behöver min sömn haha!

Lite sugen på att göra Mortens osäker ikväll men jag behöver nog ta det lugnt om jag ska orka jobba tills nästa fredag. Men sambon kommer nog hem i natt iaf, så trevligt!
Funderar på att göra mig lite mat, klyftpotatis och fläskfile á la Nathalie, men detta innebär att jag måste handla och vettifan om jag orkar kila bort haha, menar, det är ju så långt haha!


/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0