I listen to a whisper, slowly drift away.

Jag håller på med en liten uppdatering av bloggens design så ni får ta att det ser lite kul ut för tillfället för jag orkar inte leka mer ikväll. Imorgon ska jag upp tidigt då mitt pass börjar redan kl 9:00, men jag slutar vid 18 så det är skönt!
Idag har Metal varit helknas, busat som bara den, bitit på växerna och klöst på mattan. Jag har skällt på honom och gett honom onda ögat, det har dock inte tagit långa stunden innan han har kommit krypandes och fjäskat, då kan jag bara inte vara arg på honom längre, min lilla bubbe. ♥
Tror att Metal varit överlycklig lver att haft mig hemma nu när jag vart sjuk för han har legat hos mig heeeela dagarna, så mysigt :)
Nu ska jag borsta mina tänder och krypa ner i sängen, usch det slog mig nu att jag måste se anständig ut imorgon och jag måste ha på mig kläder. Fan jag som levt i slarvigt uppsatt hår och mjukisdress sen i torsdags. Man blir gött förslappad när man är sjuk, men det är skönt.


Ben Harper – Amen Omen  ♥

What started as a whisper,
Slowly turned in to a scream.
Searching for an answer
Where the question is unseen.
I don't know where you came from
And I dont know where you've gone.
Old friends become old strangers
Between the darkness and the dawn

Amen omen,will I see your face again?
Amen omen,can I find the place within
To live my life without you?

I still hear you saying
"All of life is chance,
And is sweetest,is sweetest when at a glance"
But I live,
I live a hundred lifetimes in a day.
But I die a little
In every breath that I take.

Amen omen,will I see your face again?
Amen omen,can I find the place within
To live my life without you?

I listen to a whisper,
Slowly drift away.
Silence is a loudest,
Parting word you never say.
I put I put your world
Into my veins
Now a voiceless sympathy
Is all that remains.

Amen omen,will I see your face again?
Amen omen,can I find the place within
To live my life without you?

Amen omen,can i find the strength within


Typ den underbaraste låten denna veckan, hörde den i ett Vampire Diaries avsnitt. 4:10 in i låten och tills slutet så får jag rysningar!
Idag när jag diskade fick jag världens leende när denna biten kom på och sedan rann ett par tårar, men jag bara skakade av mig allt och forsatte le, känslan var så stor och varm, jag mådde så bra.
Jag vet att jag kan bli sjukt påverkad av låtar och detta är just en sån som går rakt in i mitt hjärta, sången är så stark och personlig och har en sån intensiv smärta i rösten. Åh helt loooooovely är den! ♥

Fan vad jag babblar på, sova var det!
Natti!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0