Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting.

Mätt och belåten sitter jag nu i min soffa och strö kollar på Spider Man- 3 som går på tven.
Brorsan hörde av sig vid halv 4 i morse och sa att han inte skulle komma, halv 9 staplade han in och somnade snabbt på min soffa. Jag tog tillfället i akt och började tvätta och storstäda mitt hem, vilket behövdes. Så nu är det så fint här hemma igen, vädrade lite också och va mycket det gör!
Där efter pratade jag med Jessica via Skype som är i Kina för tillfället, samtidigt gjorde jag mig lite smått iordning. Jag ville hemskt gärna till Make up store så en tur till Överby blev det, helt själv, men va skönt det är ibland att bara ta allt i sin takt utan att ta hänsyn till någon annan.
Som ni ser på bilden under blev det lite mer saker än bara smink, inte förvånad- var verkligen på shoppinghumör!



För att citera en sötunge utan att nämna något namn: "Jag ska sova tills jag vaknar imorgon."
Sant där, man sover ju alltid tills man vaknar haha så ingen klocka ställd imorgon, här ska vilas ut för jag är helt slut nu.
Jag mår betydligt bättre men är väldigt matt och det kan man ju vara ett bra tag efter ett sånt virus jag rök på. Nu hoppas jag bara att snuvan försvinner och jag mår 100 % så jag kan få gosa med Lillebi på lördag!



"För en tystnad mellan väggarna som skar genom cement
Två ögonpar i tomhet från september till advent
För en man som gick till jobbet som om inget hade hänt
För en kvinna som sa "allting är förstört, allt är bränt"

Fasiken, jag börjar digga Lars Winnerbäck asså, hmm jag har aldrig vart ett stort fan av honom men när vissa kollegor lägger till en del av hans låtar på vår Spotify så kan man inte låta bli att lyssna... damn!

Innan jag lägger mig måste jag bara påpeka en sak, att shoppa är en sport! Jag blev helt slut utav det, man går ju väldigt mycket och att släpa runt på alla påsar är krävande för det blir väldigt tungt och man ökar successivt vikten dessutom så man blir ju givetvis starkare.
Skulle inte vara förvånad om jag har träningsvärk imorgon i både ben och armar, kanske tillochmed i fingrarna efter att knappat in koden till mitt kort så många gånger hahahahaha ;)
Skämt åt sido, men hade det varit en sport hade jag helt klart varit världsmästarinna!

Jag köpte även bruna linser idag, men när jag kom hem blev jag tveksam till om jag ska ha dom eller inte. Dom är ju trots allt väääldigt mörka. Så vad tycker ni, ska jag behålla dom??????



Natti på er!

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0