They say time heals everything, but I'm still waiting.

Fasiken, stod inte upp fören halv 2 idag! Men det är farligt att inte ställa klockan för när jag smått vaknar kommer Metal och gosar in sig och då somnar jag på 2 röda igen.. och detta gjorde han typ 4 gånger, buse!
Så jag gick rakt in i duschen för att försöka bli en människa, men det hjälpte inte, var inte fullt fungerande förrän vid 18, då hade jag pratat med mamma i telefon i en timma typ...
Men här sitter jag nu och har inte gjort ett piss idag förutom att jag har lekt med massa skuggor och lagt en fin vår make up :)

 
Och jaa, jag behöll linserna :) Om man kollar fort tycker jag att jag lite påminner om Nina Dobrev, som spelar Elena Gilbert/Katherine Pierce(Katerina Petrova) i Vampire Diaries haha :P
Eller det kanske bara är linserna som försämrar min syn? haha

"The only people who never fail are those who never try."
Fick denna på Fortune Cookies nyss och det stämmer ju så jäkla bra!

Nej nu ska jag dra i gång tven och fixa i mig lite mat och kanske lite popcorn, bara för att det är fredag haha :)
Imorgon blir det jobb så lunga gatan för mig i helgen och något mys hos familjen Kallin i Hällevadsholm blir det inte heller, känner mig inte tillräckligt frisk och vill inte utsätta lillan för något... Det suger att vara halvsjuk!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0