Jag kan glädjas åt det lilla och komma ingen vart.

Har jobbat med Therese idag, mysigt! Fick gjort en heel del samtidigt som vi bara tjötade hihi underbart, du gör mig så glad :)
Mitt humör har idag varit rätt strålande om jag får säga det själv, känns så skönt att våren är här och att jag har en awesome vecka som jag är djupt förälskad i!
Har sovmorgon varje dag, börjar vid 11.30 eller 12 men kör då också till 20, men det passar mig. Jag är ledig imorgon och även i helgen, skönt att ha en dag mitt i veckan sådär ibland. Så ni hör ju själva hur go vecka jag har! :)
Nu kollar jag givetvis på Kanal 5 eftersom som att det är tisdag, men denna tisdagen sitter jag med en varm vetepåse på magen, usch vilken mensvärk jag har, ska ringa till vårdcentralen imorgon och boka en läkartid för vanliga värktabletter hjälper inte ett dugg, så starkare medel krävs tyvärr för att jag ska orka göra något annat än att ligga i fosterställning i sängen.
Imorgon ska jag åter till hemorten och mysa med lillan, så skönt att komma bort från denna staden!
Och till helgen ska jag troligen till Trollhättan för lite bus, men ska inte ha för höga förhoppningar då inget är spikat ännu, men ack va kul det hade varit!



/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0