Finding out the truth, when nothing really matters.

Jobbade helgen så den var lugn, skulle ta en liten sväng till Therese efter jobbet, men nja en sväng blev till en stund som blev till efter 12 slaget haha. Men det var liksa mysigt och trevligt som alltid att träffa den underbara tjejen, love you honey! ♥
Väl hemma var jag arg som ett bi och skev ett inlägg i mobilen som jag är så glad över nu i efter hand att det inte publicerades, man tänker inte riktigt när man tillåter ilskan att gå lös. En del saker finns det en mening bakom varför dom är osagda och ska förbli det. Men av fyllon, galningar och barn ska man ju tydligen få redan på sanningen av så där bör ju jag platsa in.

Jag kände mig okej under gårdagen så jag ringde till Kenny och frågade ifall jag fick komma och träffa Lillebi, så direkt efter jobbet for jag mot Hällevadsholm med ett stooort leende på läpparna!
Hon var så liiiiten, så himla söt, längtar redan hemskt mycket tills onsdag då jag ska dit igen och då stannar jag över natten hihi :) Men det blev en sen söndagskväll med, åkte inte ifrån H-holm fören 12, så det blev rakt i sängen och inte heller vaknade jag utvilad idag.
Precis som de senaste nätterna har jag drömt och kastat kuddar och täcken runt om kring mig, så nu är jag tacksam över att jag sover själv, hade inte varit så kul för den killen i vart fall, för den är hans kuddar som jag har kastat ur sängen och troligen boxats lite med (eller med sängramen) för höger hand har vid två tillfällen varit lite öm när jag vaknat. Haha varför är jag förvånad?
 
Men det mest obehagliga hände mig här i veckan, antagligen hade jag sovit med armen över huvudet för jag halvt vaknade av att jag inte hade något blod i handen, det stack liksom sådär kyligt i den. Så jag skulle flytta armen men inget hände och hade inte heller någon större känsel från axeln och ner till fingertopparna så jag drog bort armen med axelns kraft och den släpades bara efter, precis som den var helt förlamad. Kan vara bland det knepigaste jag varit med och och känt, usch usch usch!



De resterande dagarna jag jobbar denna veckan kör jag 11.30/12.00- 20.15, skönt för jag tycker dom dagarna går så fort!
Som idag högg jag direkt in i ombyggnaden som vi höll på med och fick klar damsidan 19.40, så det tog verkligen hela dagen, usch. Det är kul att bygga om, men frukansvärt tungt och slitsamt, speciellt för min stackars rygg.
Men fick idag ett erbjudande till jobbet om halva priset på alla behandligar hos kroppsforum som gäller månaden ut, så jag ska nog ta mig en 1 timmas massage, mmm så gottigt :)

När jag kom hem började jag genast röja och fick bytt lampor i hallen, som jag så länge dragit på...(i 4 dagar haha)
Så jag satte mig inte ner i soffan förrän kl 23 och usch nu är jag så slut att hjärnan snart kollapsar, så jag ska ta med mig lillen och nana nu, sov så gott!

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0