What started as a whisper slowly turned in to a scream.

Okej det verkar inte bli några bilder på fb idag, hmm konstigt? haha
Men nu ska jag göra något som jag inte har gjort sen i januari, jag ska sätta igång min spis! Jag undrar vart min matlagningslust tog vägen, men jag antar att den försvann med dig som allt annat.
Men det blir något enkelt bara, såg att jag hade en stooor burk med sås i frysen som jag gjort, oh himmel vad god den är, så det blir att dränka något i den såsen helt enkelt haha :)
Sen får det bli en lång dusch eller ska kanske tom unna mig ett bad, ja vi får se vad det blir men kvällen ska iaf spenderas inför kanal5, som en vanlig Tisdagkväll!
Mår bättre idag så ska jobba imorgon, är ledig torsdag och fredag så blir en mjukstart haha.

/LNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0