You're all that's on my mind, one thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind.

God kväll!
Ligger och myser i soffan med lillen efter ett dygn hemma i Hällevadsholm!
Har jobbat hela helgen men tillbringade lördagskvällen hos min kollega Hanna med resterande av MQ-gänget. Det blev en hel del vin, pizza och en massa jäkla skratt- tills glädjetårarna blev till floder rättare sagt! 
Efter stängning igår åkte jag till min far för jag och min fina kille hade planerat att varva ner vecka med mys och ett bastubesök och i väntan på att bastun skulle bli varm så käkade grabbarna pizza.
Hade verkligen en helt underbar kväll med min raring, förstår inte hur du gör för att få mig att må så fruktansvärt bra?!  men för första gången i mitt liv börjar alla pusselbitar falla på plats så jag ska inte klaga!

Idag följde jag med en närstående till Näl för ett läkarbesök och där efter så lunchade jag med min far på traden och besökte farfars grav. Idag är det nämligen 18 år sedan vi miste en väldigt fin människa här på jorden som numera väntar och håller kolla på oss ovanifrån. Vi älskar dig Jerry och du ska veta att du är saknad!
Fick även myst med Lillebi i ca 2 timmar i sängen innan jag begav mig hemåt, där låg vi och jollrade och skrattade åt i stort sett allt, sötast är hon!

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0