You're one in a million, baby!

God kväll!
Nu sitter jag själv i min lägenhet och målar naglarna efter en perfekt helg med mitt hjärta
Igår var vi i gbg och myste under dagen, fick inhandlat en inflyttningspresent till therese och Jocke i stan innan vi drog vidare till Ikea och kikade. Kvällen avslutades med lite kalas i Lysekil för en vän som fyllde 20, dock blev det en tidig kväll för min del då jag gick hem och la mig vid 11 pga min jädra kvinnovärk!

Men trots att det är söndag idag så har dagen varit go. Började med att vi drog oss en stund innan jag fick frukost på sängen av Pontus
Sedan drog vi vidare till Mdal för 65-års kalas för farmors gubbe Tommy, kul att träffa tjocka släkten igen och att få presentera min kärlek för dom!
Som ni förstår har det varit en intensiv helg vilket resulterar i en väldigt trött tös som ska lägga sig nu, natti allihopa!

/LNK


Kommentarer
Postat av: Frida-Kameran i högsta hugg! Följ mig och min utveckling som fotograf

Nu när du går i skolan å allt så borde du ju vilja ha modeller å allt haha, naglar hade ju inte skadat att fixa ngn dag ;) Kram på dig!!

2011-11-16 @ 21:26:10
URL: http://fridawackfelt.blogg.se/
Postat av: LNK

Heeej gumman! Vad sägs om att vi gör en deal efter jul när jag satt ihop lite roliga set så klickar du ett par bilder på dessa och så fixar jag dina naglar i gengäld? Övning ger färdighet, vilket vi båda behöver ;) haha! Kram kram

2011-11-17 @ 23:46:21
Postat av: Frida-Kameran i högsta hugg! Följ mig och min utveckling som fotograf

Jaa men de låter galant gumman, de tycker jag verkligen vi gör! Vi hörs av ;) Kraamaar

2011-11-20 @ 19:39:16
URL: http://fridawackfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0