It's funny how I never felt so good.

Kan glatt meddela att jag från och med 1a oktober kommer att finnas på MQ på Överby. Det är ett vikariat på minimum 50 % som löper ut fint till sommaren 2012. Skönt att ha det lite på det torra och kul med ytligare en ny butik och nya härliga kollegor! :) Jag kommer givetvis att vara kvar på både MQ och Eurosko på Torp, så där blir dom tyvärr inte av med mig!
Sedan har jag även lite andra bollar i luften som är på G, ska bara få en del saker och ting bekräftat innan jag kan berätta något mer för er, men det kommer :)

Nu ska jag slänga ihop lite mat för Pontus är på ingång och vi ska försöka hinna med att se solen vid strandpromenaden innan den går ner för dagen. Det har ju varit en ljuvlig höstdag, tyvärr är dom ju få! Och jag har varit alldeles skakig sen jag fick gjort mitt lungtest på vårdcentralen idag, så tack vare biverkningarna har jag legat pall i soffan och mått riktigt illa med en hård yrsel och grova skakningar. Men solen har värmt skönt genom fönstret :)

Ha en trevlig kväll!

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0