You're the closest to heaven that I'll ever be.

God kväll!
Nu vet jag att det var alldeles för längesen jag skrev något här men det har varit så mycket förändringar och jobb så tiden har inte funnits till!
Det som har tagit upp mest av min tid (de dagarna jag inte jobbat på MQ) har ju varit min nagelkurs och allt som där hör till, men det är så fruktansvärt roligt och det är ju det viktigaste!
Men den största och bästa förändringen (som snart sker) är att Pontus ska flytta in till mig, så otroligt lycklig att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen!! <3


Men livet springer i en faslig takt och tyvärr hann jag nog inte riktigt med i tempot ett tag så jag blev riktigt sjuk och återhämtningen, av den influensan eller vad det nu var, är riktigt hård.
Trots att det är över en vecka sen jag började jobba så är kroppen fortfarande nedsatt och svag.
Så min enda lediga helg i januari har spenderat i ett väldigt lugnt tempo och mesta dels i soffan, men har gjort en helt underbar dressing till salladen (som ni ser på bilden nedan)
Dressingen bestod av:
Röd chili
Mynta blad
Citron
Olivolja
Salt
Peppar
Rekommenderar att denna testas!


Men trots allt går mina tankar till morfar som för fjärde gången ligger på näl och tack vare en bestämd vilja har han äntligen blivit opererad! Krya på dig, du klarar detta också! <3

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0