När tiden inte räcker till!

Jobb, jobb, jobb!
Börjar jag jobba på överby kl 12 så har jag en kund inbokad på morgonen. Är jag på salongen så kommer jag dit vid 8-9 och går hem runt 19. Har jag en ledig dag (och lovat mig själv att vara ledig) så "hinner jag klämma in 1 kund" som alltid blir minst 1 kund till den dagen! Jag kan ju inte säga nej!
Mitt uppe i detta lever vi i de ljuva kartongernas värld och bara väntar ivrigt på att få flytta in i vår drömlägenhet!

Men nu på fredag har jag tagit ledigt för att vi då ska åka ner till Sölvesborg och Sweden rock festival! En mini-semester som är mer än välbehövlig!
Jag och P firar vår 8 månaders dag på lördag och det gör vi genom att lyssna på Mötley crue (!) äta gott och bara njuta av varandra! <3
Utan min bästa, hade jag aldrig kommit ur sängen på morgonen <3

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0