V 19!

Hej där ute i regnet!
Jag sitter nu och väntar på min man som ska köra mig till Pangea där vi ska ha möte och sedan bär det av någonstans på AW, trevligt! :)

Igår var jag ledig från Thn så jag hoppade in på torp ist, haha är man arbetsnarkoman så är man ;)
Hur som så var det väldigt kul att vara där igen och känna på det inför sommaren! :) yes ni läste rätt, under juli/augusti kommer jag befinna mig på torp igen haha, evigt flängande på mig!

Efter jobbet åkte vi iaf till överby (dumt att hålla sig därifrån när man är ledig) för att kolla på EM efter en soffa till vår nya lägenhet! Kvällen avrundades med en fika hos Fitore och Nicklas i Vänersborg, tänk va vi kommer att hänga där mycket i sommar när dom fått sin lill* bebis :)

I helgen är jag "ledig" så lördagen ska spenderas i Gbg med jakt efter soffa och mys med släkt och vänner.
Och jag hoppas att vi på söndag äntligen kan komma iväg till Tanumstrand och till deras brunch med min nya familj <3
Brukar aldrig bli som man planerat med blir helgen något i den stilen så är jag nöjd! :)

/LNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0